La tecnologia de neuroestimulació no invasiva de NESA (Neuro Estimulació Elèctrica Subcutània Ambulatòria) és un mètode innovador en l’àmbit de la fisioteràpia que utilitza corrents elèctrics de baixa freqüència per estimular les fibres nervioses i millorar el procés de recuperació en diverses afeccions i lesions. A continuació, descrivim algunes de les aplicacions fisioterapèutiques de la tecnologia NESA

Aplicacions Neuroestimulació no invasiva NESA WORLD

Tractament del dolor

La neuroestimulació no invasiva de NESA és útil en el maneig del dolor crònic i agut, com el dolor lumbar, cervical, neuropàtic i articular. L’estimulació elèctrica ajuda a bloquejar els senyals de dolor i a alliberar endorfines, alleujant així el malestar del pacient.

Rehabilitació muscular

NESA es pot emprar per millorar la força i la resistència muscular en pacients amb debilitat, atròfia o lesions musculars. L’estimulació elèctrica afavoreix la contracció muscular, millorant-ne la funció i la coordinació motora.

Recuperació postquirúrgica

La tecnologia NESA es pot aplicar a la rehabilitació de pacients després d’intervencions quirúrgiques, com ara reemplaçaments articulars o cirurgies ortopèdiques, per accelerar el procés de cicatriu reduint el dolor.

Reeducació neuromuscular

La neuroestimulació no invasiva de NESA pot ajudar en la reeducació neuromuscular, facilitant la recuperació de la funció motora en pacients amb malalties neurològiques, com ara accidents cerebrovasculars o esclerosi múltiple.

Cal destacar que la tecnologia NESA és només una eina dins de l’ampli ventall de teràpies i tècniques usades en, i la seva aplicació dependrà del diagnòstic i les necessitats específiques de cada pacient. És fonamental que el tractament sigui dut a terme per un fisioterapeuta capacitat i que se segueixin les pautes i recomanacions mèdiques per garantir-ne l’efectivitat i la seguretat.