La neuromodulació no invasiva està basada en una innovació de tecnològica avançada basada en principis electrofisiològics. La seva finalitat és ajudar a modular el sistema nerviós per alleujar el dolor crònic o agut, millorar la fatiga física, millorar la qualitat del son i restablir el benestar físic i mental. A més, està indicat perquè el sistema nerviós funcioni correctament, reduint els nivells d’estrès i d’ansietat.

Beneficis del tractament de neuromodulació no invasiva NESA Xsignal

Els efectes aconseguits al cos mitjançant el tractament de neuromodulació no invasiva Nesa Xsignal són els següents:

• Millora i regula el funcionament del sistema nerviós central.
  • Redueix el dolor agut posttraumàtic i el dolor crònic en pacients amb artrosi, cefalees o migranyes, lumbàlgies, miàlgies, fatiga crònica i fibromiàlgia, entre d’altres.
  • Millora el retorn venós a la Insuficiència Venosa Crònica.
  • Millora dolors d’articulacions, contractures, hèrnies discals, mals d’esquena, entre d’altres.
  • Millora el sistema limfàtic.
  • Millora la qualitat del son.
  • Millora la contractura muscular.
  • Alleugereix el dolor d’una forma plaent i no invasiva.
  • Millora el rendiment esportiu i redueix el temps de recuperació després d’un esforç físic.
  • Ajuda a millorar els efectes psicològics a causa de la tensió emocional, estrès o ansietat.
  • Els resultats es mantenen amb el temps.

En resum, el tractament de neuromodulació no invasiva està especialment indicat per a persones amb patologies degeneratives, dolors musculars i articulars, fibromiàlgia i fatiga crònica, insomni, ansietat, alteracions neurològiques (Parkinson, trombosi, esclerosi múltiple…), entre d’altres.

Com funciona?

Es tracta d’un procediment plaent i no invasiu que actua a través de les vies sensitives del sistema nerviós perifèric, actuant en afeccions que provoquen tensió al sistema nerviós, muscular, osteoarticular, cerebral i vascular visceral.

El procediment es realitza a través del subministrament de microcorrents de baixa freqüència d’ona (2-14 Mhz) que actua a escala cel·lular. S’aplica a través de 2 canelleres i 2 turmelleres que contenen els elèctrodes de contacte. La durada del tractament oscil·la entre els 30 i els 90 minuts per sessió. El nombre de sessions dependrà de la simptomatologia de cada persona fins a aconseguir una millora. En general, solen fer-se entre 5 i 10 sessions.

Contraindicacions

El tractament no s’aconsella en persones que presenten les condicions següents:

• Ús de marcapassos.
  • Embarassades.
  • Tromboflebitis.
  • Pells delicades o amb més sensibilitat.
  • Alteracions cutànies i cicatrius.

A Ignis Fisioteràpia comptem amb aquesta tècnica innovadora de Neuromodulació no invasiva. Demana cita per fer un estudi previ i analitzar el teu cas. Determinarem el tractament que s’adapti millor a la teva patologia o lesió.