La magnetoteràpia és un tractament fisioterapèutic molt eficaç per a la recuperació de lesions de fractura òssia, contusions, esquinços, edemes ossis, artritis o artrosis, que utilitza ones magnètiques estàtiques o permanents, d’alta o baixa freqüència, segons la patologia a tractar. En alguns casos, el lloguer d’un aparell de magnetoteràpia s’adequa per a alleujar dolors crònics de forma més ràpida o per a accelerar el procés de recuperació de lesions.

Lloguer d’aparell de Magnetoteràpia

El lloguer de magnetoteràpia suposa una alternativa senzilla i viable per a seguir un tractament fisioterapèutic de manera domiciliària, sense necessitat de visitar el centre de fisioteràpia. El preu de compra d’aquests aparells sol ser alt, per la qual cosa l’opció de llogar-ho només durant el temps necessari fins a recuperar-se d’una lesió, és un gran avantatge.

Són aparells portàtils, que funcionen mitjançant corrent elèctric, molt fàcils d’usar i de poc pes per a poder transportar-los a qualsevol lloc.

Per a triar l’aparell més adequat, segons la lesió o malaltia, és convenient que consultis al teu fisioterapeuta. Així i tot, t’aconsellem que tinguis en compte alguns aspectes importants per a triar l’aparell com:

• Que l’equip compti amb un registre i certificat sanitari.
  • Que la potència del camp electromagnètic compti amb almenys 100 Gauss.
  • Que compti amb més d’una sortida per a poder tractar diverses parts del cos alhora.

Beneficis de la magnetoteràpia

1. Efecte antiinflamatori gràcies a l’alliberament de substàncies antiinflamatòries com les prostaglandines.
2. Efecte analgèsic.
3. Disminueix la tensió arterial.
4. Afavoreix la relaxació muscular i del sistema nerviós.
5. Regula el metabolisme accelerant el procés curatiu de manera natural.
6. Activa la regeneració de teixits tous com els músculs, els lligaments o les càpsules articulars.
7. És indolora i sense contraindicacions.

A Ignis Centre de Fisioteràpia oferim un servei de lloguer de magnetoteràpia a Girona. Per a llogar-ho, pots posar-te en contacte amb nosaltres trucant al Tel. (+34) 972 225 800 o bé a través del nostre formulari de contacte.